1.3.2012

Mä tein ruokaa!?

Jostain syystä olen pari päivää fiilistellyt ajatusta ruoanlaitosta. Olen syönyt duunilounaan lisäksi lähinnä leipää viimeiset puoli vuotta. Tänään menin kauppaan. Olin päivällä päättänyt tehdä makaronilaatikkoa. Kauppamatkalla ajatus muuttui lasagneksi. Kaupassa päätinkin tehdä pizzan.

Haahuilin ympäri markettia ja koitin kuumeisesti miettiä, mitä tarvitsen. Lopulta kuvittelin olevani valmis.

Kotimatkalla tajusin, ettei minulla ole vesivahingon jäljiltä veistä, kaulinta eikä leikkuulautaa. Lähdin siis keskustaan hankkimaan näitä, minkä jälkeen junailin kotiin. Olin jo hyvää vauhtia päässyt ruoanlaitossa alkuun kun huomasin, että osa raaka-aineista puuttuu sittenkin. No aika pientä, mutta taidot ovat kyllä ruosteessa. Innostuin kuitenkin ja voisin kyllä vähän skarpata ja pistää ruoanlaitoksi vaikka liki joka ilta!






Tuosta mun keittiöstäkin tuli ihan kiva. Ei siellä tilaa ole yhtään, ja joku lisätaso olisi ehkä kiva, mutta näissä neliöissä toi on ihan huippu. Ja parasta on se, että jääkaappi on nyt keittiössä, eikä olohuoneessa.

Mitähän huomenna keksisi ruoaksi (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti