24.3.2012

Hei oikeasti...

Mitä mä valitan jostain hyllyistä. Mulla oikeastaan on kaikkea, mitä voin kuvitella pitäväni tärkeänä. Sain yöllä ihanan tekstiviestin. Heräsin aamulla siihen kun veljeni soitti, kysyäkseen kuulumisia. Ystäväni kyselevät perääni. Mulla on ihan oikea koti. Ja hyvä ystäväni Jekku. Ja pian myös Karma. Eikä pidä unohtaa Matohäntää, vaikka se viihtyykin lähinnä omissa oloissaan piilossa. Mulla on mun lauantaiaamut ja radio. Ja kellarikomero, jonne dumppasin kaiken, mille ei toistaiseksi ole paikkaa. Olen kenties niin onnellinen kuin ihminen voi olla, jotta viis jostain hyllystä. Kyllä ne saa - ajallaan.



Kippis!


Kuvat jostain kahden vuoden takaa kun vietimme veljeni ja hänen vaimonsa kanssa jotain aftervappua Käpylän Taivaskalliolla. Minulla ei ehkä koskaan ole ollut niin hauskaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti