12.2.2012

Remonttipäivät 5 - 7 tai jotain..

Olen mennyt vähän laskuissa sekaisin, kun kaikki ylimääräinen aika menee sekä minulta että veljeltäni tähän projektiin.

Kuitenkin, hirveästi tämä on nyt mennyt eteen päin. Viikko sitten maanantaina tuli lattiat kämpälle, illalla ajeltiin veljen kanssa mun tavaroita läjään (ovat päässeet näköjään leviämään ympäri kaupunkia..) ja käytiin myös ostamassa lattialistat.

Tiistaina minulla oli muita kiireitä ja keskiviikkona kävin vähän kittailemassa seiniä töiden jälkeen. Tulin epätoivoiseksi enkä saanut paljon mitään järkevää aikaiseksi. Torstaina teimme paljon pohjatöitä keittiössä ja saatiin noin puolet laminaatista paikoilleen. Lauantaina sain kaikki olohuoneen seinät maalattua kahteen kertaan. Kiitos A:lle taas kerran avusta!

Sunnuntaina eli tänään veli asensi keittiön paikoilleen ja minä yritin tehdä myös jotain hyödyllistä. Saimme todella paljon aikaan näkyvää muutosta, mikä kyllä piristää ihan hirveästi minua. Jaksaa taas jatkaa kun nyt voi jo alkaa suunitella muuttopäivää, joka voisi olla tuolloin 20.2. alkavalla viikolla.









Tiistaina jatkuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti