17.11.2011

Sain kodin ja haluan sinne.

Vihdoin se löytyi. Se on nyt jo rakas, vaikken edes omista sitä. Mutta ensi kuun puolella se on minun. Oma. Mutta en vieläkään pääse muuttamaan sinne silloin, sillä asunto vapautuu luultavasti vasta helmikuun alussa. Viimeistään siis.


Olo on hieman ei-inspiroitunut. Laitan siksi vanhoja reissukuvia. Vähän mukavia fiiliksiä. Eikä taaskaan kronologisessa järjestyksessä...


1. Amsterdam

2. Tallinna

3. Tukholma

4. Löndön
---

Ei mulla edes ole matkakuume. Enemmänkin koti-ikävä. On ikävä omaa tilaa ja omaa rauhaa ja omia tavaroita ja omaa sänkyä. Olen silti kiitollinen siitä, mitä minulla on. Ihmisistä ympärillä. Onneksi aika menee tolkuttoman nopeasti ja pian minä pääsen remppaamaan ja sisustamaan minun paikkaani!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti