18.9.2011

Löytöjä

Olin Habitare 2011 -messuilla. Enkä ehkä ole oikein messuihmisiä. Minun on vähän vaikea sisäistää näkemääni sen ihmismassan keskellä. Mutta seura oli mitä parhainta, joten ei ole mitään valittamistakaan. Alla kaksi löytämääni pakko saada -asiaa.

Rakastuin näihin ZIZI:n ihaniin kuoseihin. Kun verkkokauppa aukeaa, on minun ehkä pakko tilata muutama keittiöpyyhe sieltä, ständillä oli vain tabletteja ja kaitaliinoja, eikä minulla ole pöytää. Nettisivuilta löytyi monta muutakin söpöä kuosia.


Olen myös rakastunut vintage-henkisiin herätyskelloihin. Josko sellaiseen järkyttävään pirinään heräisi paremmin kuin puhelimen pimputuksiin? Tuo vaaleansininen olisi mun, eikö niin!


Muuta superia en nähnytkään. Eipä päivä hukkaan mennyt kuitenkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti