2.8.2011

Pyyhkeitä

Nyt tuli pyyhkeitä! Äidiltä vähän aikaiseksi synttärilahjaksi nimittäin. Citymarketissa oli Luhdan Aalto-pyyhkeet tarjouksessa ja koska ne on niin kalliita noin ylipäätään ja koska minulla on ihan pian syntymäpäivä ja koska ne vaikuttavat tosi laadukkailta, oli pakko tarttua tilaisuuteen. Sain siis kaksi Aalto-pyyhettä ja koska oikeastaan minun haluamiani värejä ei oikein löytynyt niin niiden lisäksi sain yhden turkoosin randompyyhkeen, sekin 100 % puuvillaa sekä kirkkaankeltaisen Finlaysonin Reilu-pyyhkeen. Se oli vähän kalliimpi, mutta äitikin oli reiluna. En malta odottaa, että saan ne käyttöön.

Minulle tulee inspiroitunut olo kun teen jo valmiiksi jotain pieniä hankintoja. Töitä ei vielä ole, vaikka kävinkin yhdessä haastattelussa. Ei menny hyvin. Mutta en minä aio luovuttaa. Etuovi ja Oikotiekin ovat olleet aika hiljaisina, mutta en minä saa ees pankista lainaa, ennen kuin mulla on duuni. Kyllä se tästä, kuitenkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti